Marketingové aktivity při komunikaci hudebního festivalu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové aktivity při komunikaci hudebního festivalu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Vašíček, Martin
dc.date.accessioned 2012-03-11T02:21:22Z
dc.date.available 2012-03-11T02:21:22Z
dc.date.issued 2011-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17814
dc.description.abstract Diplomový projekt se zabývá analýzou komunikační strategie festivalu Rozhlasový podzim v roce 2010. Součástí této analýzy je stručný přehled konkurenčních hudebních festivalů. Analýza této komunikace je dále vztažena k prodejnosti vstupenek na daný festival v uvedeném čase. Jsou zhodnoceny dopady této komunikace na prodej, dále je strukturován prodej vstupenek a následně vyhodnocen dopad kampaně jako celku na daný prodej vstupenek. Práce dále nabízí možná řešení pro zlepšení situace při prodeji vstupenek při zachování stejných finančních prostředků na komunikaci. cs
dc.format 102 s. (139 093 znaků) cs
dc.format.extent 5562453 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject festival cs
dc.subject hudba cs
dc.subject strategie cs
dc.subject marketing cs
dc.subject rozpočet cs
dc.subject prodej cs
dc.subject vstupenky cs
dc.subject festival en
dc.subject music en
dc.subject strategy en
dc.subject marketing en
dc.subject budget en
dc.subject sales en
dc.subject tickets en
dc.title Marketingové aktivity při komunikaci hudebního festivalu cs
dc.title.alternative Marketing Communication Activities at Music Festival en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated Thesis deals with the analysis of communication strategies at the Autumn Festival Radio in 2010. This analysis includes a brief overview of the competitive music festivals. The analysis of this communication is also related to the marketability of the tickets for the festival in the time mentioned above. The impact of this communication on the sale is evaluated, further the sale of the tickets is structured and consequently the impact of the campaign as a whole on the sale of the tickets is evaluated. The work also offers various possible solutions of improving the situation according to the sale of the tickets and at the same time to maintain the same financial means of communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18621
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vašíček_2011_dp.pdf 5.304Mb PDF View/Open
vašíček_2011_vp.doc 119.5Kb Microsoft Word View/Open
vašíček_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account