Vztah sponzoringu a image značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vztah sponzoringu a image značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Čmielová, Martina
dc.date.accessioned 2012-03-10T19:51:14Z
dc.date.available 2012-03-10T19:51:14Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17768
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá otázkou sponzorských aktivit společnosti Red Bull v oblasti adrenalinových sportů a jejich odrazem na image značky. Jak zákazníci vnímají značku, jestli si jsou vědomi realizovaných sponzorských aktivit a spojují pojmy Red Bull a adrenalin, je zjištěno pomocí krátké výzkumné sondy mezi fanoušky značky Red Bull na Facebooku. V teoretické části jsou rozebrány pojmy jako image, značka, sponzoring, marketingový výzkum a především vztah sponzoringu a image tak, jak se k němu staví odborná veřejnost. V praktické části jsou analyzovány sponzorské aktivity společnosti Red Bull, vyhodnocen průzkum a navrženo řešení pro rozšíření oblasti působení v otázkách sponzoringu. cs
dc.format 76 s. cs
dc.format.extent 2898882 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Image cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject průzkumná sonda cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Red Bull cs
dc.subject adrenalinové sporty cs
dc.subject sportovní sponzoring cs
dc.subject Image en
dc.subject sponsorship en
dc.subject brand en
dc.subject marketing research en
dc.subject survey en
dc.subject questionnaire en
dc.subject Red Bull en
dc.subject extreme sports en
dc.subject sport sponsorship en
dc.title Vztah sponzoringu a image značky cs
dc.title.alternative Relationship of Sponsoring and Brand Image en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the sponsorship activities of Red Bull in the field of extreme sports and their reflection on the brand image. How customers perceive the brand, if they are aware of the sponsorship activities and if they join Red Bull and adrenaline together, that is found by using a short questionnaire among Red Bull fans on Facebook. The theoretical part deals with meanings of image, brand, sponsorship, marketing research, and especially the relation between sponsorship and image as it is accepted by the professional community. The practical part analyzes Red Bull sponsorship, research and proposes solutions to extend its activities in the field of sponsorship. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18739
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
čmielová_2011_bp.pdf 2.764Mb PDF View/Open
čmielová_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
čmielová_2011_op.zip 73.70Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account