Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlík, Jaroslav
dc.contributor.author Musilová, Magda
dc.date.accessioned 2012-03-10T18:30:33Z
dc.date.available 2012-03-10T18:30:33Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17635
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman zabývající se prodejem nových i ojetých automobilů značky Toyota, včetně jejich kompletního servisu. Teoretická část popisuje marketingové komunikace a postup při tvorbě efektivní komunikace obecně. Dále jsou podrobněji rozebrány jednotlivé formy komerční komunikace. Praktická část se věnuje popisu společnosti Toyota Louwman a analyzuje způsob využití komerčních komunikací. Na základě této analýzy jsou navrženy podněty ke zlepšení využití marketingové komunikace. cs
dc.format 69 s. 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2686776 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject efektivní komunikace cs
dc.subject komerční komunikace cs
dc.subject Toyota cs
dc.subject reklama cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject communication en
dc.subject marketing communication en
dc.subject effective communication en
dc.subject commercial communication en
dc.subject Toyota en
dc.subject advertising en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace společnosti Toyota Louwman cs
dc.title.alternative Analysis of marketing communication of Toyota Louwman Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2011-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on marketing communication of Toyota Louwman Company, whose main occupation inheres in selling new and used cars and their complete servicing. The thesis comprises two sections: the theoretical and practical. The former describes marketing communications in general and the process of their effective creation as well as it includes a thorough explanation of the diverse means of commercial communication. The letter is concerned with introduction of Toyota Louwman Company and the analysis of its means of using commercial communication. Based on the results of SWOT analysis, particular ideas and suggestions are included to improve the use of the said communication. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22247
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
musilová_2011_bp.pdf 2.562Mb PDF View/Open
musilová_2011_vp.pdf 681.6Kb PDF View/Open
musilová_2011_op.pdf 742.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account