Jak efektivně oslovit voliče senátního obvodu č. 62

DSpace Repository

Language: English čeština 

Jak efektivně oslovit voliče senátního obvodu č. 62

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Burgr, Ladislav
dc.date.accessioned 2012-03-10T16:28:19Z
dc.date.available 2012-03-10T16:28:19Z
dc.date.issued 2011-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17445
dc.description.abstract Diplomová práce na téma ?Jak efektivně oslovit voliče senátního obvodu č. 62? se zabývá návrhem efektivní volební kampaně pro tento senátní obvod č. 62 - Prostějov. S využitím marketingových prostředků a teorií politického marketingu navrhuje komunikační pro-středky volební kampaně, které efektivně osloví cílovou skupinu ? voliče. Senátní obvod č. 62 byl vybrán proto, že analýza regionálního tisku a průzkum vlivu marketingových nástro-jů na voliče byl realizován v tomto obvodu. Přestože senátní obvody jsou uměle vytvořené územní celky, nesouvisející s geografickými hranicemi okresů ani krajů, řada závěrů této práce se dá interpretovat i pro jiné senátní volební obvody. cs
dc.format 105 s. (120 372 znaků) cs
dc.format.extent 3779600 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject politický marketing cs
dc.subject politická komunikace cs
dc.subject politická reklama cs
dc.subject Senát cs
dc.subject volební kampaň cs
dc.subject Prostějov cs
dc.subject political marketing en
dc.subject political communication en
dc.subject political advertising en
dc.subject the Senate en
dc.subject the electoral campaign en
dc.subject Prostejov en
dc.title Jak efektivně oslovit voliče senátního obvodu č. 62 cs
dc.title.alternative How to Effectively Reach Voters in the Senate District No. 62 en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated Thesis on the topic "How to effectively reach the voters of Senate district 62" deals with the use of effective electoral campaign for the Senate District 62 - Prostejov. With the use of marketing resources and theories of political marketing campaign suggests that effectively addresses the audience - the voters. Senatorial District No. 62 was chosen because analysis of the regional press and research on the influence of marketing tools for voters was conducted in this area. While senatorial districts are artificially created territorial units, non-geographical district or regional boundaries, many of the conclusions of this work can be interpreted for other senatorial constituencies. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18660
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
burgr_2011_dp.pdf 3.604Mb PDF View/Open
burgr_2011_vp.doc 120.5Kb Microsoft Word View/Open
burgr_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account