Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Mičulková, Romana
dc.date.accessioned 2012-03-10T16:12:22Z
dc.date.available 2012-03-10T16:12:22Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17418
dc.description.abstract Diplomová práce vychází z předpokladu, že podoba genderových stereotypů v tiskových reklamách lifestylových časopisů se liší podle věku čtenářek. Poznatky teoretické části diplomové práce čerpají z odborné literatury, která se zaměřuje na problematiku biologických a genderových rozdílností mezi muži a ženami, otázky společnosti a kultury, genderu a genderových stereotypů, masové komunikace a mediálního působení, marketingové komunikace, vnímání reklamy a neverbálních signálů při komunikaci. Teoretická část diplomové práce byla nastavena tak, aby tvořila základnu pro část praktickou. Prostřednictvím kvantitativní a následné kvalitativní analýzy tiskové reklamy v lifestylových titulech jsou zkoumány genderové, nonverbální a sémiotické prvky reklam a vztahy mezi nimi za účelem sledování aspektů, jimiž se ženské genderové stereotypy vyznačují. cs
dc.format 89 s. cs
dc.format.extent 4405295 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Pohlaví cs
dc.subject gender cs
dc.subject genderové stereotypy cs
dc.subject společnost cs
dc.subject média cs
dc.subject kultura cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject řeč těla cs
dc.subject masová komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject inzerce cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject Sex en
dc.subject gender en
dc.subject gender stereotypes en
dc.subject society en
dc.subject media en
dc.subject culture en
dc.subject perception en
dc.subject body language en
dc.subject mass communications en
dc.subject marketing communications en
dc.subject advertising en
dc.subject advertising en
dc.subject quantitative research en
dc.subject qualitative research en
dc.title Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy cs
dc.title.alternative Gender Aspects of Advertising Targeted at Women en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The dissertation is based on the assumption that the form of female gender stereotypes in print ads of lifestyle magazines are varied by age of readers. Knowledges from the theoretical part are based on scientific literature, which focuses on biological and gender differences between men and women, issues of culture and gender stereotypes, mass communication and media exposure, marketing communications, advertising and perception of nonverbal signals in communication. The theoretical part of the thesis has been set to form the basis for the practical part. Through quantitative and qualitative analysis of the subsequent print ads in lifestyle magazines are examined by gender, and nonverbal semiotic aspects of the advertisements and links between them. In order to monitor aspects, which are characterized by female gender stereotypes. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18407
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
mičulková_2011_dp.pdf 4.201Mb PDF View/Open
mičulková_2011_vp.doc 121.5Kb Microsoft Word View/Open
mičulková_2011_op.doc 130Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account