dc.contributor.advisor |
Vysekalová, Jitka
|
|
dc.contributor.author |
Mičulková, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T16:12:22Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T16:12:22Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17418
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce vychází z předpokladu, že podoba genderových stereotypů v tiskových reklamách lifestylových časopisů se liší podle věku čtenářek. Poznatky teoretické části diplomové práce čerpají z odborné literatury, která se zaměřuje na problematiku biologických a genderových rozdílností mezi muži a ženami, otázky společnosti a kultury, genderu a genderových stereotypů, masové komunikace a mediálního působení, marketingové komunikace, vnímání reklamy a neverbálních signálů při komunikaci. Teoretická část diplomové práce byla nastavena tak, aby tvořila základnu pro část praktickou. Prostřednictvím kvantitativní a následné kvalitativní analýzy tiskové reklamy v lifestylových titulech jsou zkoumány genderové, nonverbální a sémiotické prvky reklam a vztahy mezi nimi za účelem sledování aspektů, jimiž se ženské genderové stereotypy vyznačují. |
cs |
dc.format |
89 s. |
cs |
dc.format.extent |
4405295 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pohlaví
|
cs |
dc.subject |
gender
|
cs |
dc.subject |
genderové stereotypy
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
řeč těla
|
cs |
dc.subject |
masová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
inzerce
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
Sex
|
en |
dc.subject |
gender
|
en |
dc.subject |
gender stereotypes
|
en |
dc.subject |
society
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
perception
|
en |
dc.subject |
body language
|
en |
dc.subject |
mass communications
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.title |
Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy |
cs |
dc.title.alternative |
Gender Aspects of Advertising Targeted at Women |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The dissertation is based on the assumption that the form of female gender stereotypes in print ads of lifestyle magazines are varied by age of readers. Knowledges from the theoretical part are based on scientific literature, which focuses on biological and gender differences between men and women, issues of culture and gender stereotypes, mass communication and media exposure, marketing communications, advertising and perception of nonverbal signals in communication. The theoretical part of the thesis has been set to form the basis for the practical part. Through quantitative and qualitative analysis of the subsequent print ads in lifestyle magazines are examined by gender, and nonverbal semiotic aspects of the advertisements and links between them. In order to monitor aspects, which are characterized by female gender stereotypes. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18407
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|