Expanze firmy za podpory komunikačního mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Expanze firmy za podpory komunikačního mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Končitík, Marek
dc.contributor.author Pshenychnyak, Maksym
dc.date.accessioned 2012-03-10T14:49:17Z
dc.date.available 2012-03-10T14:49:17Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17298
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je téma Expanze firmy za podpory komunikačního mixu ?. Rád bych sjednotil reklamní kroky, které povedou k rozšíření firmy. V první části, která se nazývá teoretická, budu vycházet z načerpaných vědomostí, jak při tříletém studiu oboru marketing, tak i z poznatků, které jsem se dočetl z odborné literatury. V druhé části nazvané Analytická část se chci převážně zaměřit na analýzu trhu a analýzu strategických kroků, které by co nejpřesněji a nejcíleněji oslovily potenciální nové zákazníky. cs
dc.format 86 s. cs
dc.format.extent 1304174 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klíčová slova: reklama cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject public relation cs
dc.subject Keywords: Advertising en
dc.subject promotion en
dc.subject marketing mix en
dc.subject public relations en
dc.title Expanze firmy za podpory komunikačního mixu cs
dc.title.alternative Expansion of the company due to support the communication mix en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The theme of my work is "The expansion is supported by the communication mix. I would like to unite advertising steps that lead to the expansion of the company. In the first part, called theoretical, I build on the knowledge has emerged as the three-year degree in marketing from the knowledge that I have read the literature. In the second part, called Analysis of the I mainly focus on market analysis and analysis of strategic initiatives that will reach as far as possible new potential clients. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21127
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
pshenychnyak_2011_bp.pdf 1.243Mb PDF View/Open
pshenychnyak_2011_vp.pdf 599.3Kb PDF View/Open
pshenychnyak_2011_op.pdf 774.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account