Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Sestav stavebniny, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití event marketingu pro zlepšení konkurenčního postavení společnosti Sestav stavebniny, s.r.o. |
Author: |
Teicher, Henrich
|
Advisor: |
Štefánek, Radoslav
|
Abstract:
|
Hlavním cílem práce je návrh event marketingové akce, pomocí které bude společnost schopna zlepšit své konkurenční postavení na trhu. V teoretické části je definován pojem event marketing, popsané hlavní zásady realizace eventu a zážitky, které jsou podstatou úspěšné event marketingové akce. V praktické části je pak navržen konkrétní event pro společnost Sestav, která má v úmyslu zlepšit vztahy se svými pravidelnými zákazníky. V závěru jsou uvedeny přínosy a rizika, která mohou nastat při realizaci eventu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/17281
|
Date:
|
2011-05-20 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
D
16966
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account