Návrh konceptu CSR jako nového faktoru konkurenceschopnosti ve firmě Climax a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh konceptu CSR jako nového faktoru konkurenceschopnosti ve firmě Climax a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Waldeckerová, Kristýna
dc.date.accessioned 2012-03-10T07:53:59Z
dc.date.available 2012-03-10T07:53:59Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17213
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností firem, konkrétně pak společností SERVIS CLIMAX, a.s., Vsetín. V teoretické části se věnuje důležitým pojmům, které se společenskou odpovědností neodmyslitelně souvisejí, dále je popisována samotná společenská odpovědnost a její přínosy pro firmu. Poté, co je v analytické části popsán všeobecný profil firmy, je pozornost zaměřena na marketingové nástroje. SWOT analýzou jsou zhodnoceny silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. Dále je znázorněna BCG matice, neodmyslitelnou součástí firmy je i její marketing a propagace. Následuje stěžejní část práce, a to rozbor aktivit v oblasti ekonomické, environmentální a sociální, tyto činnosti jsou prokázány dotazníkovým šetřením právě mezi ředitelem, zaměstnanci, i veřejností. V poslední části práce je firmě Climax navrženo a nabídnuto ucelené řešení společenské odpovědnosti s ohledem na bariéry a rizika, kterým může podnik při implementaci CSR čelit. cs
dc.format 103 s. 17 s. příloh cs
dc.format.extent 2292505 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Společenská odpovědnost firem cs
dc.subject etika cs
dc.subject management cs
dc.subject stakeholders cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject životní prostředí cs
dc.subject marketing cs
dc.subject Climax cs
dc.subject Corporate social responsibility en
dc.subject ethics en
dc.subject management en
dc.subject stakeholders en
dc.subject employees en
dc.subject environment en
dc.subject marketing en
dc.subject Climax en
dc.title Návrh konceptu CSR jako nového faktoru konkurenceschopnosti ve firmě Climax a.s. cs
dc.title.alternative Concept of CSR as a new factor of competitiveness in company Climax en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vaněk, Jiří
dc.date.accepted 2011-05-31
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on corporate social responsibility in companies, specifically SERVIS CLIMAX, a.s., Vsetín. Theoretical part explains what the corporate social responsibility is and everything around this. General profil and marketing tools of the company are described in the following analytical part. We applied SWOT analysis and BCG matrix. Also we analysed economical, enviromental and social sections by questionnaire survey with employees, head of the company and general public. The summit of this thesis is complete solution of corporate social responsibility with respect of risk barriers which could arise with implementation of CRS. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21352
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
waldeckerová_2011_dp.pdfBlocked 2.186Mb PDF View/Open
waldeckerová_2011_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open
waldeckerová_2011_op.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account