Umění a reklama

DSpace Repository

Language: English čeština 

Umění a reklama

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Kundrátová, Hana
dc.date.accessioned 2012-03-10T06:52:52Z
dc.date.available 2012-03-10T06:52:52Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17118
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá vztahem dvou kulturních fenoménů ? reklamy a umění. Zaměřuje se na úzkou oblast antireklamního aktivismu (subvertisingu), který kritizuje reklamu prostřednictvím jejich vlastních nástrojů. Tento postoj dává do kontrastu k relativně mladému přístupu k propagaci guerilla marketingu. Na základě teoretických poznatků, poté srovnává jejich konkrétní projevy a shrnuje jejich vzájemný vztah. V závěru práce jsou poznatky aplikovány v rámci návrhu kampaně pro organizaci Slow Food. cs
dc.format 105 (8 s. příloh) cs
dc.format.extent 5827788 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject média cs
dc.subject umění cs
dc.subject reklama cs
dc.subject konzumerismus cs
dc.subject postmoderna cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject subvertising cs
dc.subject kulturní sabotáž cs
dc.subject antireklama cs
dc.subject Slow Food cs
dc.subject medium en
dc.subject art en
dc.subject advertising en
dc.subject consumerism en
dc.subject postmodern culture en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject subvertising en
dc.subject culture jamming en
dc.subject hactivism en
dc.subject Slow Food en
dc.title Umění a reklama cs
dc.title.alternative Art and Advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the relationship of two cultural phenomena - advertising and art. It focuses on a narrow area of subvertsing, which criticizes the ads through their own instruments. This attitude contrasts to the relatively young approach to the promotion - guerilla marketing. Based on theoretical knowledge thesis compares their specific symptoms and summarizes their interrelationship. Gained knowledge is applied on campaign for the organization Slow Food in conclusion. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18403
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kundrátová_2011_dp.pdf 5.557Mb PDF View/Open
kundrátová_2011_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open
kundrátová_2011_op.doc 419Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account