Komunikace s Generací Y na akademické půdě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace s Generací Y na akademické půdě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Kropáčová, Kateřina
dc.date.accessioned 2012-03-10T06:19:35Z
dc.date.available 2012-03-10T06:19:35Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17082
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá komunikací s Generací Y na akademické půdě. Jejím hlavním cílem je na teoretickém základě posoudit aktuální komunikaci se studenty Ústavu marke-tingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. V teoretické části je vymezen pojem generační marketing a chrakterizovány sou-časné generační vlny s orientací na mladé lidi ve věku od 10 do 24 let. Velká část je věnována aplikaci příznačných vlastností Generace Y v marketingu a jejich vlivu na jejich nákupní chování. Součástí je rovněž definice styčných bodů marketingové komu-nikace s vybranou cílovou skupinou. Praktická část se věnuje analýze současného stavu propagace na Ústavu marketingových komunikací z několika hledisek s důrazem na názor studentů. Na bázi zjištěných dat i teoretickém základu je navržena příkladná ko-munikační strategie pro Generaci Y s cíleným sdělením i konkrétními propagačními pro-středky. cs
dc.format 72 cs
dc.format.extent 6648567 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject generační marketing cs
dc.subject Generace Y cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject Univerzita Tomáše Bati cs
dc.subject Ústav marketingových komunikací cs
dc.subject generational marketing en
dc.subject Generation Y en
dc.subject communication strategy en
dc.subject Tomas Bata University en
dc.subject Department of Marketing Communications en
dc.title Komunikace s Generací Y na akademické půdě cs
dc.title.alternative Communication with Generation Y at Univesity Campus en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with communication to Generation Y at university campus. Its main aim is to assess current communication with students of Department of Marketing Communications, Faculty of Multimedia Communications, Tomas Bata University in Zlin on the theoretical basis. In the theoretical part, term generation marketing is defined and current generational waves oriented on young people aged between 10 and 24 years are described. A substantial part of the thesis is devoted to use of characteristic feature of Generation Y in marketing and their influence on consumer behavior. A definition of some key points of marketing communication with selected target group is also included. Practical part pursues an analysis of actual state of promotion at Department of Marketing Communications from different points of view, emphasizing students? attitude. An exemplary communication strategy with a targeted message and a particular promotion mix is projected on the base of discovered data and learnt theoretical ground. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18756
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kropáčová_2011_bp.pdf 6.340Mb PDF View/Open
kropáčová_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
kropáčová_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account