Projekt rozšíření služeb kadeřnictví Profihair

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozšíření služeb kadeřnictví Profihair

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Šubrtová, Kateřina
dc.date.accessioned 2012-03-10T05:07:46Z
dc.date.available 2012-03-10T05:07:46Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17016
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je projekt rozšíření stávajících služeb kadeřnictví Profihair za účelem zvýšení spokojenosti zákazníků, udržení stávajících a popřípadě získání nových zákazníků. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti marketingu služeb, nástrojů marketingového mixu služeb, nástrojů posuzování konkurenceschopnosti a z oblasti vztahového marketingu. V praktické části je charakterizováno kadeřnictví Profihair, ná-sledně je analyzován jeho marketingový mix, provedeny analýzy vnitřního a vnějšího pro-středí firmy a dotazníkové šetření mezi zákazníky. Díky těmto analýzám byl následně vy-tvořen projekt vedoucí k zavedení nových služeb do portfolia kadeřnictví. cs
dc.format 84 s. cs
dc.format.extent 4480061 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject marketing of services en
dc.subject marketing of services mix en
dc.subject customer en
dc.subject competitiveness en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject the questionnnaire survey en
dc.title Projekt rozšíření služeb kadeřnictví Profihair cs
dc.title.alternative Project of expansion services of the Profihair hairdresser's en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pecher, Josef
dc.date.accepted 2011-05-30
dc.description.abstract-translated The objective of this diploma thesis is project improvement of the Profihair hairdresser's offer for purpose increase of current customer's satisfaction and obtain new customers. In the theoretical part are defined knowledge of marketing services area, instruments of mar-keting services mix, competitiveness assessment instruments and knowledge of correlation marketing. In the practical part is characterized the Profihair hairdresser's, subsequently is analyzed the marketing services mix and carried out the analysis of the internal and exter-nal company enviroment and the questionnaire survey between from among customers. Thanks to these analyses a project has been created consecutively, which resulted in appli-cation of services into the portfolio of the hairdresser's. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21316
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šubrtová_2011_dp.pdfBlocked 4.272Mb PDF View/Open
šubrtová_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
šubrtová_2011_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account