Projekt realizace soutěže "Stavba roku Zlínského kraje"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt realizace soutěže "Stavba roku Zlínského kraje"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Elšík, Přemek
dc.contributor.author Snášelová, Romana
dc.date.accessioned 2012-03-10T04:20:39Z
dc.date.available 2012-03-10T04:20:39Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16950
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá event marketingem jako součástí integrované marketingové komunikace. V teoretické části jsou definovány pojmy event marketing a integrovaná marketingová komunikace, vymezeny cíle event marketingu, postupy plánování, samotné realizace a rovněž event marketing v interakci s ostatními nástroji komunikačního mixu. Praktická část práce je zaměřena na plánování a realizaci soutěže "Stavba roku Zlínského kraje", kterou vyhlašují Krajská stavební společnost při Svazu podnikatelů ve stavebnictví v ČR, Česká komora architektů, Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě společně se Zlínským krajem, pod záštitou hejtmana Zlínského kraje. Organizátorem soutěže, včetně slavnostního vyhlášení výsledků, je společnost, v níž jsem zaměstnancem.V závěru práce jsem vypracovala doporučení pro další ročníky soutěže. cs
dc.format 60 s. (84 293 znaků) cs
dc.format.extent 3299610 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event marketing cs
dc.subject integrovaný event marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject plánování cs
dc.subject organizace cs
dc.subject emoce cs
dc.subject event marketing en
dc.subject integrated event marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject planning en
dc.subject organization en
dc.subject emotions en
dc.title Projekt realizace soutěže "Stavba roku Zlínského kraje" cs
dc.title.alternative The Project of realization of the Competition "The Construction of the year of Zlins Region" en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šedová, Hana
dc.date.accepted 2011-06-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with event marketing as a part of the integrated marketing communication. The theoretical part includes the definitions of the terms, event marketing, and integrated marketing communication, outlines the aims of event marketing, the process of planning and execution, and deal with event marketing in interaction with other means of the communication mix. The practical part focuses on planning and execution of the competition. The Construction of the year in the Zlín Region, held by the Regional Building Society (member of the Association of Building Entrepreneurs of the Czech Republic), the Czech Chamber of Architects, the Czech Chamber of Authorised Engineers and Technicians in Construction, and the Zlín regional authorities, under the auspices of the Governor of the Zlín Region. This project, as well as the award ceremony, is organized by company that I work for. In the conclusion, recommendations for next years of the competition are proposed. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21132
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
snášelová_2011_bp.pdf 3.146Mb PDF View/Open
snášelová_2011_vp.pdf 738.6Kb PDF View/Open
snášelová_2011_op.pdf 737.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account