Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Světlík, Jaroslav
dc.contributor.author Zástěrová, Tereza
dc.date.accessioned 2012-03-10T02:52:24Z
dc.date.available 2012-03-10T02:52:24Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16825
dc.description.abstract Tato práce se rozděluje na dvě části. Na teoretickou ? s využitím odborné literatury popíši a vysvětlím náležitosti komunikačního plánu. Dále na praktickou část, kde posbírané poznatky použiji v praxi. Vytvořím komunikační kampaň pro firmu XY na jejich nový produkt. Ten se týká využití interaktivních médií, jako nový způsob výuky první pomoci. Krom již zmíněného, v bakalářské práci budou také informace o interaktivních médiích a popis firmy XY, i jejich další současné projekty. cs
dc.format 55 s. (58 334 znaků) cs
dc.format.extent 3962181 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject interaktivní média cs
dc.subject komunikační agentury cs
dc.subject communation mix en
dc.subject interactive media en
dc.subject communication agencies en
dc.title Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu cs
dc.title.alternative Communication campaign for introduction of new, interactive educational program. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2011-06-09
dc.description.abstract-translated This thesis is divided into two parts. To teoretical ? by using professional literature I will decribe and explain appropriateness of communication plan. Next up to practise part where I will use knowledge I gathered up into internship. I will create communication campagne for XY company to use it for their new product. It is about using interactive media as a new way of education of first aid. Besides of already mentioned, in my bachelor thesis will be also information about interactive media and description of XY company and their other current projects. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21017
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
zástěrová_2011_bp.pdf 3.778Mb PDF View/Open
zástěrová_2011_vp.pdf 761.9Kb PDF View/Open
zástěrová_2011_op.pdf 1.089Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account