dc.contributor.advisor |
Škarka, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Hrubá, Věra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T01:17:59Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T01:17:59Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16695
|
|
dc.description.abstract |
Práce si klade za úkol nalézt optimální řešení nástrojů podpory prodeje pro firmu Novesta, s.r.o., Zlín. Tato práce obsahuje tři části. V první se zabývám krátce definicí pojmu P.O.P., přičemž věnuji zejména pozornost historii podpory prodeje propagace obuvi až po současné tendence. Praktická část nás seznamuje se společností Novesta, která se výrobcem celopryžové obuvi. Proto se v této části věnuji vulkanizaci kaučuku a největším výrobcům pryžové obuvi od vzniku tohoto průmyslového odvětví až po současnost. V projektové části řeším konkrétní návrh podpory prodeje, zabývám se zejména obalovým designem. Součástí je i návrh na veletržní stánek, který je pouhým doporučením, vzhledem na současné možnosti firmy Novesta. |
cs |
dc.format |
|
cs |
dc.format.extent |
16641047 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pryžová obuv
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
Rubber shoe
|
en |
dc.subject |
sales promotions
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.title |
Materiály podpory prodeje pro firmu Novesta |
cs |
dc.title.alternative |
Design of the Sales Promotion Items for NOVESTA Footwear |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zamazal, Jan |
|
dc.date.accepted |
2011-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis aids to provide optimal P.O.P sulution for the rubber shoe company Novesta Ltd., Zlín. The thesis contains free parts. First one provides short description of the P.O.P problematic, the main focus is on the history and analysis of the shoe selling and promoti-on. The practical part introduces the Novesta rubber shoe company. One part is dedicated to the rubber and rubber shoe production history and current situation on the market. The project part provides concrete solution, the focus is on the package design. There is also a part dedicated to the display solution, which is only a visual recommendation, con-cerning current posibilities of the Novesta company. |
en |
dc.description.department |
Ústav prostorového a produktového designu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/187
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Průmyslový design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Product Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Fine Arts |
en |
dc.identifier.stag |
19825
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
E |
|