Analýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic, a.s.
Author: Hanáková, Kateřina
Advisor: Kubíčková, Miloslava
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Luhačovicích, která je jedním z důležitých faktorů pro správné fungování společnosti. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována literárním zdrojům, které se zaměřují na maloobchod, na spokojenost a péči o zákazníka a na marketingový výzkum. V praktické části je charakterizována společnost AHOLD Czech Republic, a.s. (dále již jen Ahold), jejíž síť prodejen Albert pokrývá celou Českou republiku. Cílem bakalářské práce je vypracovat a následně vyhodnotit vyplněné dotazníky, které budou použity pro analýzu současné spokojenosti zákazníků ve společnosti Ahold. Na základě této analýzy jsou uvedena jednotlivá doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16664
Date: 2011-04-29
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 20956


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hanáková_2011_bp.pdf 1.324Mb PDF View/Open
hanáková_2011_vp.pdf 805.7Kb PDF View/Open
hanáková_2011_op.pdf 774.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account