Apel strachu v reklamní kampani

DSpace Repository

Language: English čeština 

Apel strachu v reklamní kampani

Show full item record

No preview available
Title: Apel strachu v reklamní kampani
Author: Garlíková, Pavla
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Teoretická část práce se zabývá zmapováním psychologického působení reklamy na člověka a užitím emocionálních apelů, zejména apelu strachu, na příjemce reklamního sdělení. Praktická část představuje několik oblastí produktové reklamy, v nichž je apel strachu využíván, a tyto jsou doplněny ukázkou reklamní kampaně. Výsledky dotazníkového šetření prezentují vnímání těchto kampaní veřejností. Část práce je věnována sociální reklamě z oblasti bezpečnosti silničního provozu. Touto oblastí se zabývá také projektová část, která navrhuje změnu komunikace preventivní kampaně Drážní inspekce ČR vůči veřejnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16653
Date: 2011-04-19
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 18520


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
garlíková_2011_dp.pdf 1.768Mb PDF View/Open
garlíková_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
garlíková_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account