Analýza struktury odběratelů ve firmě KOBZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza struktury odběratelů ve firmě KOBZ s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dohnalová, Zuzana
dc.contributor.author Horňáková, Veronika
dc.date.accessioned 2012-03-10T00:25:41Z
dc.date.available 2012-03-10T00:25:41Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16634
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce bylo analyzovat strukturu odběratelů ve společnosti KOBZ s.r.o., a to z vnitřního pohledu společnosti. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretická a praktická. V teoretické části jsou zpracovány informace z oblasti segmentace trhu, nákupní chování a řízení vztahů s odběrateli. Praktická část je zaměřena na analýzu odběratelů, kteří jsou pro tyto účely rozděleni do skupin podle objemu tržeb, které společnosti přináší. V závěru praktické části jsou navrh-nuta doporučení pro společnost, která by měla umožnit lepší hodnocení zákazníků, vedoucí k budování dobrých obchodních vztahů s nimi. cs
dc.format 70 s. (86 319 znaků) cs
dc.format.extent 4288960 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject B2B trh cs
dc.subject B2C trh cs
dc.subject odběratelé cs
dc.subject B2B martket en
dc.subject B2C market en
dc.subject consumers en
dc.title Analýza struktury odběratelů ve firmě KOBZ s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of the consumer structure in the company KOBZ Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated The objective of this Bachelor thesis was to analyze the consumer structure of the KOBZ Ltd. company, namely from the company?s internal point of view. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, infor-mation on market segmentation, consumer behaviour and consumer relationship ma-nagement is processed. The practical part focuses on the analysis of consumers who are for this purpose especially divided into groups according to the volume of sales that they bring to the company. In conclusion of the practical part, recommendations are suggested for the company that should enable better assessment of consumers, leading to building good business relationships with them. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22547
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
horňáková_2011_bp.pdfBlocked 4.090Mb PDF View/Open
horňáková_2011_vp.doc 72Kb Microsoft Word View/Open
horňáková_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account