Marketing a propagace Městské galerie Hasičský dům v Telči

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace Městské galerie Hasičský dům v Telči

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Trnková, Barbora
dc.date.accessioned 2012-03-10T00:00:38Z
dc.date.available 2012-03-10T00:00:38Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16587
dc.description.abstract Teoretická část práce se zaměřuje na marketing a marketingové komunikace kulturních institucí v České republice. Uvádí funkci kulturních institucí v cestovním ruchu a charakte-rizuje jejich návštěvníka. Zabývá se popisem forem marketingových komunikací využíva-ných v kultuře. V praktické části analyzuje produkt, návštěvníky a konkurenční prostředí Městské galerie Hasičský dům v Telči. cs
dc.format 60 s. cs
dc.format.extent 980090 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kulturní instituce cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject kulturní marketing cs
dc.subject galerie cs
dc.subject cultural institutions en
dc.subject marketing communications en
dc.subject cultural marketing en
dc.subject gallery en
dc.title Marketing a propagace Městské galerie Hasičský dům v Telči cs
dc.title.alternative Marketing and Promotion of a Nonprofit Organization en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The theoretical part focuses on marketing communications and marketing of cultural insti-tutions in the Czech Republic. It specifies the function of cultural institutions in tourism, and characterizes its visitors. It describes the forms of marketing communications used in the culture. In the practical part it analysis the product, visitors and the competitive envi-ronment of Hasicsky dum ? municipal gallery in Telc. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18778
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
trnková_2011_bp.pdf 957.1Kb PDF View/Open
trnková_2011_vp.doc 119Kb Microsoft Word View/Open
trnková_2011_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account