Analýza motivace pracovníků ve firmě XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza motivace pracovníků ve firmě XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bartošová, Veronika
dc.contributor.author Josefíková, Jitka
dc.date.accessioned 2012-03-09T23:41:36Z
dc.date.available 2012-03-09T23:41:36Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16548
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analyzovat motivaci pracovníků ve firmě XY. První teoretická část se věnuje především oblastem jako jsou řízení lidských zdrojů, motivace a demotivace, hodnocení pracovníků a v neposlední řadě také psychologie a komunikace. Bez teoretických znalostí není možné uskutečnit praktickou část. Tuto část tvoří představení firmy a samotné dotazníkové šetření, prováděné přímo ve firmě. Jeho následné vyhodnocení a poukázání na nedostatky ve firemním motivačním systému. Na závěr je uvedeno několik návrhů vedoucích ke zlepšení motivačního systému. cs
dc.format 67 s. (81 591 znaků). cs
dc.format.extent 1137408 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Motivace cs
dc.subject odměna cs
dc.subject tým cs
dc.subject úloha manažera cs
dc.subject pracovní spokojenost cs
dc.subject pracovní nespokojenost cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject personalistika cs
dc.subject Motivation en
dc.subject reward en
dc.subject team en
dc.subject the role of manager en
dc.subject job satisfaction en
dc.subject job dissatisfaction en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject human resources en
dc.title Analýza motivace pracovníků ve firmě XY cs
dc.title.alternative Analysis of employees motivation in XY company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of bachelors work is to analyze the motivation of workers in XY company. The first theoretical part deals primarily in the areas of human resource management, motivation and demotivation, evaluation, and not least, psychology and communication. Without the knowledge cannot be made practical. This part is the actual performance of the company and a survey carried out in-house. His follow-up evaluation and entry on the deficiencies in the company's incentive system. The paper concludes of several suggestions to improve the incentive system. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 17919
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
josefíková_2011_bp.pdfBlocked 1.084Mb PDF View/Open
josefíková_2011_vp.pdf 590.5Kb PDF View/Open
josefíková_2011_op.pdf 811.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account