Podnikatelský plán pro podnikání v již stávajícím podniku XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podnikatelský plán pro podnikání v již stávajícím podniku XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozílek, Rostislav
dc.contributor.author Vyvozil, Miroslav
dc.date.accessioned 2012-03-09T22:38:23Z
dc.date.available 2012-03-09T22:38:23Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16483
dc.description.abstract Cíl bakalářské práce je vytvoření návrhu osobního business plánu pro živnostenské podnikání v již existujícím podniku. Bakalářská práce je rozdělena do 4 kapitol. Teoretická část i praktická část jsou složeny ze 2 kapitol. Obsah první z nich je teoretické vymezení podnikatelského plánu z dostupných zdrojů. V druhé kapitole je obecný postup pro sestavení podnikatelského plánu. Třetí kapitolou je analýza marketingového prostředí. Čtvrtou kapitolou je návrh podnikatelského plánu. cs
dc.format 43 s. (63 302) cs
dc.format.extent 932454 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject existující podnik cs
dc.subject živnost cs
dc.subject business plan en
dc.subject existing company en
dc.subject trade certificate en
dc.title Podnikatelský plán pro podnikání v již stávajícím podniku XY cs
dc.title.alternative Personal business plan for enterprise in existing establishment XY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lošek, Václav
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated The main goal of bachelor's thesis is to suggest personal business plan for enterprise in existing establishment called XY. This bachelor?s thesis is divided into 4 chapters. In first chapter are described theoretical treaties of business plan from books and legislative notes. In second chapter is described a common procedure to build business plan. In third chapter is treated basic marketing analyzed. Fourth chapter is the suggestion of business plan. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/104 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20033
dc.date.assigned 2010-11-30
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
vyvozil_2011_bp.pdfBlocked 910.5Kb PDF View/Open
vyvozil_2011_vp.pdf 42.63Kb PDF View/Open
vyvozil_2011_op.pdf 42.65Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account