Marketingová strategie neziskové organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie neziskové organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Vymětalová, Zdenka
dc.date.accessioned 2012-03-09T22:26:37Z
dc.date.available 2012-03-09T22:26:37Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16457
dc.description.abstract V této práci se zabývám marketingovou strategií neziskové organizace. První část práce je věnována teoretickým podkladům: charakterizuji zde neziskový sektor a marketing v neziskových organizacích. V analytické části je popsán zadavatel diplomové práce, jsou stanoveny cíle výzkumu, hypotézy, metody práce a je proveden výzkum. V projektové části je uvedeno vyhodnocení výzkumu, ze kterého vyvozuji odpovídající závěry. cs
dc.format 78 s. cs
dc.format.extent 1408166 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketing cs
dc.subject propagace cs
dc.subject non-profit sector en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing en
dc.subject propagation en
dc.title Marketingová strategie neziskové organizace cs
dc.title.alternative Marketing Strategy of Non-profit Organization en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2011-06-01
dc.description.abstract-translated This treatise deals with marketing strategy of non-profit organization. The first part is based on theoretical information about non-profit sector and marketing strategy in that. In analytical part the submitter of this thesis is described, the points, hypothesis, and the ways of works are determined and the research is made. In a project part the results are introduced and the consequences are made out. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Řízení netržních a sociálních služeb cs
dc.thesis.degree-discipline Non-Profit and Social Services Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 18502
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
vymětalová_2011_dp.pdf 1.342Mb PDF View/Open
vymětalová_2011_vp.doc 124Kb Microsoft Word View/Open
vymětalová_2011_op.doc 113.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account