Analýza distribučních cest firmy Hamé, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza distribučních cest firmy Hamé, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prešnajder, Petr
dc.contributor.author Ševčíková, Zuzana
dc.date.accessioned 2012-03-09T22:06:17Z
dc.date.available 2012-03-09T22:06:17Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16430
dc.description.abstract Obsahem této bakalářské práce je analýza distribuce a distribučních cest firmy Hamé, s.r.o., která je přední českou potravinářskou firmou, zabývající se výrobou trvanlivých i chlazených potravin. Práce je rozdělena do dvou samostatných oblastí. Teoretická oblast obsahuje zpracované literární podklady, které se týkají distribuce a pojmů s distribucí související. V praktické části nalezneme informace o společnosti Hamé, současné distribuční cesty, pomocí kterých společnost distribuuje své výrobky. Cílem této části je navrhnou vhodné distribuční cesty pro firmu. cs
dc.format 71 s. (74 136 znaků) cs
dc.format.extent 4427560 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject distribuční cesty cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject velkoobchod cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject distribuční strategie cs
dc.subject distribution channels en
dc.subject distribution en
dc.subject wholesale en
dc.subject retail en
dc.subject distribution strategy en
dc.title Analýza distribučních cest firmy Hamé, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of distribution channels of Hamé, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated The thesis analyzes the distribution system and distribution channels of Hamé, Ltd., a leading Czech food company manufacturing long-keeping and chilled foods. The thesis is divided into two separate sections. While the theoretical section embraces available literature dealing with distribution and related concepts, the practical one provides information about Hamé and the channels through which it currently distributes its goods. The aim of this section is to suggest suitable distribution channels for the company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21262
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
ševčíková_2011_bp.pdf 4.222Mb PDF View/Open
ševčíková_2011_vp.pdf 723.3Kb PDF View/Open
ševčíková_2011_op.pdf 848.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account