Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Nguyen Thanh, Hieu
dc.date.accessioned 2012-03-09T21:30:25Z
dc.date.available 2012-03-09T21:30:25Z
dc.date.issued 2011-08-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16382
dc.description.abstract V diplomové práci se zabývám marketingovou komunikací luxusních automobilových znáček. Jejím cílem je vypracovat projekt marketingové komunikace pro společnost BMW v České republice. V teoretické části se nejprve zaměřuji na marketingovou komunikaci obecně a její definice. Další část jsem věnoval jednotlivým nástrojům komunikačního mi-xu. Poté se v samostatné kapitole zaměřuji na proces vytvoření komunikačního plánu. V analytické části zkoumám marketingovou strategii luxusních podniků jako je BMW, Audi a Mercedes a jejich finanční výsledky. Projektová část obsahuje návrhy pro promo akci, jejichž cílem je zvýšit image společnosti, získat nové zákazníky a zároveň udržet stávající. Diplomovou práci uzavírám časovou, nákladovou a rizikovou analýzou toho projektu. cs
dc.format 96 s cs
dc.format.extent 1496369 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject luxusní auto cs
dc.subject BMW cs
dc.subject Audi cs
dc.subject Mercedes - Benz cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject luxury car en
dc.subject BMW en
dc.subject Audi en
dc.subject Mercedes - Benz en
dc.title Projekt marketingové komunikace značek luxusních automobilů cs
dc.title.alternative Project on Marketing Communication of the lLuxury Car Brand en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vaněk, Jiří
dc.date.accepted 2011-09-12
dc.description.abstract-translated In this master thesis I am doing the research about the marketing communication of the luxury car brands. The purpose of the thesis is to create a project on marketing communi-cation for the BMW brand in the Czech Republic. In the theoretical part I focus on market-ing communication and its definition, then about the instruments and marketing strategy. In a separate chapter I will describe the process of making the advertising plan. In the practic-al part I research the marketing communication strategy and the performance of the brands. Project part of this thesis contents the proposals for promotion. The main objectives of the project are to improve the image of the brand and earning news customers while keeping the existing ones. The thesis is concluded by the risk, time and cost analysis of the project. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21277
dc.date.assigned 2011-06-24
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
nguyen thanh_2011_dp.pdf 1.427Mb PDF View/Open
nguyen thanh_2011_op.doc 43.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account