Využití humoru a vtipu v oblasti marektingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití humoru a vtipu v oblasti marektingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Mrvová, Lenka
dc.date.accessioned 2012-03-09T20:54:34Z
dc.date.available 2012-03-09T20:54:34Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16325
dc.description.abstract Tato práce se zabývá aplikací humoru a vtipu v marketingové komunikaci na současném českém trhu. Detailněji se zabývá problematikou využití humoru v reklamě. Důraz je kladen na praktickou část. Ta analyzuje primární data získaná vlastním výzkumem, ale i data sekundární. Praktická část slouží jako podklad pro projektovou část. cs
dc.format 84s.(84 456 znaků) cs
dc.format.extent 1440222 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Humor cs
dc.subject vtip cs
dc.subject smích cs
dc.subject reklama cs
dc.subject upíří efekt cs
dc.subject Vodafone cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject Humor en
dc.subject joke en
dc.subject laugh en
dc.subject wampire effect en
dc.subject Vodafone en
dc.subject qualitative research en
dc.title Využití humoru a vtipu v oblasti marektingových komunikací cs
dc.title.alternative Utilisation of Humour and Joke in Area of Marketing Communication en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis deals with application of humor and wit in marketing communications in today's Czech Republic. It deals in detail with the use of humor in advertising. Emphasis is placed on the practical part. It analyzes the primary data obtained from own research, as well as secondary data. The practical part serves as a basis for project part en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18586
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
mrvová_2011_dp.pdf 1.373Mb PDF View/Open
mrvová_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word View/Open
mrvová_2011_op.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account