Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Author: Konvičková, Vendula
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Bakalářská práce na téma Vnímání reklamních rozhlasových spotů u středoškolské mládeže se v teoretické části zabývá vymezením termínu rozhlas, jeho historií a současnou situací rozhlasového trhu. Dále popisuje rozhlas jako součást komunikačního mixu. Hlavním cílem práce je zjistit, jak vnímá rozhlasovou reklamu středoškolská mládež a jaká by rozhlasová reklama měla být, aby tuto cílovou skupinu zaujala.
URI: http://hdl.handle.net/10563/16297
Date: 2011-05-12
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18691


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
konvičková_2011_bp.pdf 1.558Mb PDF View/Open
konvičková_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
konvičková_2011_op.doc 129.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account