Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Plichtová, Andrea
dc.date.accessioned 2012-03-09T20:26:10Z
dc.date.available 2012-03-09T20:26:10Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16291
dc.description.abstract Oblast kojenecké výživy je rychle se rozvíjejícím trhem. Největší podíl představuje segment mléčných kojeneckých výživ, který meziročně vzroste cca o 8 %. Kategorie instantních kaší a přesnídávek mají stabilní pozici, zatímco kategorie instantních čajů zaznamenává mírný pokles. Trh dětské výživy je ovlivněn konkurenčním bojem nadnárodních obchodních řetězců, to se týká prodejních míst s převahou potravin i drogerií. Díky tomu roste důraz na cenu a promoční marketingové aktivity. Mléčná kojenecká výživa se stále nejvíce nakupuje v hyper/supermarketech a v lékárnách, nicméně dochází k poměrně výraznému růstu prodej-nosti v sítích drogerií a na v e-shopech na internetu. Kojenecká výživa je speciální potravinovou kategorií, má svá specifika a podléhá přísným pravidlům výroby, kontrolám a normám. Nepřetržitě jsou sledovány nové trendy v souladu s nejnovějšími poznatky lékařské vědy z oblasti dětské výživy. cs
dc.format 47 s. (66 000 znaků) cs
dc.format.extent 2785520 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kojenecká výživa cs
dc.subject marketingová podpora cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject Hamánek cs
dc.subject Keyword: Infant nutrition en
dc.subject marketing support en
dc.subject sales support en
dc.subject purchasing behavior en
dc.subject Hamánek en
dc.title Marketingový mix firmy s akcentem na marketingové komunikace cs
dc.title.alternative Marketing Mix Company with Strees to Marketing Comunications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated Area of infant nutrition is a rapidly growing market. The largest share of a segment are infant milk formulas, which increases annually by about 8%. Category of instant pudding and snacks have a stable position, while the category of instant tea recorded a slight decli-ne. Baby food market is affected by the competitive struggle of multinational retail chains, it relates to sales outlets stores with food and toiletries with the growing emphasis on price and promotional marketing activities. Milk formulas are still the most purchased in hyper / supermarkets and pharmacies, but there is a relatively sharp increase marketability in the networks of drugstores and in e-shops on the internet. Infant formula is a special food category has its own specific rules and subject to strict production controls and standards. Those are continuously monitored following new deve-lopments in accordance with the latest findings of medical science in the field of child nu-trition. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18713
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
plichtová_2011_bp.pdf 2.656Mb PDF View/Open
plichtová_2011_vp.doc 123Kb Microsoft Word View/Open
plichtová_2011_op.doc 124Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account