Zvíře v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvíře v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Zdráhalová, Jana
dc.date.accessioned 2012-03-09T19:34:35Z
dc.date.available 2012-03-09T19:34:35Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16233
dc.description.abstract Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na téma ?zvíře v reklamě?. V teoretické části se věnuji postavení zvířete v reklamě, charakteristice reklamy a reklamních sloganů, charakteristice cílových skupin a reklamní komunikaci. V praktické části hledám odpověď na to, zda má reklama vliv na spotřební chování cílových skupin. Výzkum je proveden prostřednictvím metody skupinového rozhovoru a ověření pracovní hypotézy. cs
dc.format 95 s. (122 243 znaků) cs
dc.format.extent 17860026 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject zvíře cs
dc.subject emocionální apely cs
dc.subject sémiotika cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject pet-food cs
dc.subject krmiva pro psy cs
dc.subject advertising en
dc.subject animal en
dc.subject emotional appeals en
dc.subject semiotics en
dc.subject marketing communication en
dc.subject research en
dc.subject pet-food en
dc.subject food for dogs en
dc.title Zvíře v reklamě cs
dc.title.alternative The Animal in Advertising en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated In my thesis I focused on the topic of " the animal in advertising ". In the theoretical part is the position of the animal in advertising, advertising and advertising slogans of the characteristics, the characteristics of the target groups and advertising communications. In the practical part I am looking for the answer to whether the advertising impact on consumer behaviour of the target groups. Research is carried out through a group interview and verification of working hypotheses. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18625
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
zdráhalová_2011_dp.pdf 17.03Mb PDF View/Open
zdráhalová_2011_vp.doc 115.5Kb Microsoft Word View/Open
zdráhalová_2011_op.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account