Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Brázda, Milan
dc.date.accessioned 2012-03-09T17:16:11Z
dc.date.available 2012-03-09T17:16:11Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16090
dc.description.abstract Práce se zabývá analýzou současného marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem ve společnosti LLP. Konkrétně se jedná o analýzu interního infor-mačního systému, marketingového zpravodajského systému, marketingového výzkumného systému a systému na podporu rozhodování. Dále bude provedeno hodnocení MIS, naleze-ní jeho případných nedostatků a návrh opatření, která by vedla ke zlepšení fungování stáva-jícího systému. Všechny získané poznatky budou shrnuty v závěru bakalářské práce. cs
dc.format 64 s cs
dc.format.extent 683751 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový informační systém cs
dc.subject MIS cs
dc.subject CRM cs
dc.subject Systém pro řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject intranet cs
dc.subject Marketing Information Systems en
dc.subject MIS en
dc.subject CRM en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject intranet en
dc.title Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem cs
dc.title.alternative Bulding of the Marketing Information System in Conjunction with the Intranet en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2011-06-13
dc.description.abstract-translated The bachelor theses with an analysis of a present Marketing Information System in associ-ation with the company intranet at LLP. The main issue of the bachelor theses is the analy-sis of the present information system, a marketing news system, a marketing research sys-tem and a decision support system. Additionaly, an evaluation of the Marketing Informati-on System is performed and possible shortcomings detected with a suggestion of a provisi-on which would lead to an improvement in behaviour of the present system. All acquired facts are summarized at the end of the bachelor theses. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/107 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 20675
dc.date.assigned 2010-11-30
utb.result.grade A
local.subject CRM (management) cs
local.subject řízení vztahů se zákazníky cs
local.subject customer relationship en
local.subject management en
local.subject customer relationship management en


Files in this item

Files Size Format View
brázda_2011_bp.pdf 667.7Kb PDF View/Open
brázda_2011_vp.pdf 107.9Kb PDF View/Open
brázda_2011_op.pdf 91.32Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account