dc.contributor.advisor |
Tomaštík, Marek
|
|
dc.contributor.author |
Brázda, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T17:16:11Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T17:16:11Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16090
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá analýzou současného marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem ve společnosti LLP. Konkrétně se jedná o analýzu interního infor-mačního systému, marketingového zpravodajského systému, marketingového výzkumného systému a systému na podporu rozhodování. Dále bude provedeno hodnocení MIS, naleze-ní jeho případných nedostatků a návrh opatření, která by vedla ke zlepšení fungování stáva-jícího systému. Všechny získané poznatky budou shrnuty v závěru bakalářské práce. |
cs |
dc.format |
64 s |
cs |
dc.format.extent |
683751 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový informační systém
|
cs |
dc.subject |
MIS
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
Systém pro řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
intranet
|
cs |
dc.subject |
Marketing Information Systems
|
en |
dc.subject |
MIS
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
intranet
|
en |
dc.title |
Budování marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem |
cs |
dc.title.alternative |
Bulding of the Marketing Information System in Conjunction with the Intranet |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Taraba, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2011-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor theses with an analysis of a present Marketing Information System in associ-ation with the company intranet at LLP. The main issue of the bachelor theses is the analy-sis of the present information system, a marketing news system, a marketing research sys-tem and a decision support system. Additionaly, an evaluation of the Marketing Informati-on System is performed and possible shortcomings detected with a suggestion of a provisi-on which would lead to an improvement in behaviour of the present system. All acquired facts are summarized at the end of the bachelor theses. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/107
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
20675
|
|
dc.date.assigned |
2010-11-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
CRM (management)
|
cs |
local.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
local.subject |
customer relationship
|
en |
local.subject |
management
|
en |
local.subject |
customer relationship management
|
en |