Projekt vyhledávání a výběru obchodních zástupců v Agentuře Střední Morava společnosti Kooperati-va pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vyhledávání a výběru obchodních zástupců v Agentuře Střední Morava společnosti Kooperati-va pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kressová, Petra
dc.contributor.author Galásková, Jana
dc.date.accessioned 2012-03-09T15:25:18Z
dc.date.available 2012-03-09T15:25:18Z
dc.date.issued 2011-08-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15961
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav procesu získávání, výběru, přijetí a adaptaci obchodních zástupců v Agentuře Střední Morava společnosti Kooperativa pojiš-ťovna, a.s., Vienna Insurance Group a navrhnout projekt k zlepšení tohoto současného sta-vu. Diplomová práce se v první částí zabývá rešerší literárních zdrojů, na jejímž základě byla zpracována analýza současného systému získávání, výběru, přijetí a adaptace obchod-ních zástupců. Dále byl zpracován projekt na školení účastníků výběrového řízení, patronů, zavedení motivačního systému odměn pro doporučení nových obchodních zástupců stáva-jícími zaměstnanci a doporučení vedoucí ke zlepšení úrovně výběrového řízení. cs
dc.format 104 (132 052 bez mezer) cs
dc.format.extent 6073380 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject získávání cs
dc.subject výběr cs
dc.subject přijetí a adaptace zaměstnanců cs
dc.subject acquisition en
dc.subject selection en
dc.subject adoption and adaptation of employees en
dc.title Projekt vyhledávání a výběru obchodních zástupců v Agentuře Střední Morava společnosti Kooperati-va pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group cs
dc.title.alternative A Project of Search and Selection Procedure of Sales Representatives in Kooperativa Pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Přádka, Michal
dc.date.accepted 2011-09-13
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to evaluate the current state of the acquisition, selection, adoption and adaptation of business representatives of Central Moravia Agency in Kooperativa po-jišťovna, a.s, Vienna Insurance Group and to propose a project to improve the current si-tuation. Thesis in it's first part deals with the research of literary sources on which basis the analysis of the current system acquisition, selection, adoption and adaptation of sales was conducted In the next step the project of training for bidders, patrons and the introduction of incentive bonus system for new recommendations sales representatives and current employees recommendations for improving the level of competition was prepared. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21419
dc.date.assigned 2011-06-24
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
galásková_2011_dp.pdf 5.792Mb PDF View/Open
galásková_2011_vp.zip 26.69Kb Unknown View/Open
galásková_2011_op.pdf 599.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account