Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu služeb ve společnosti NWT a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu služeb ve společnosti NWT a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Burdová, Adéla
dc.contributor.author Němečková, Tamara
dc.date.accessioned 2012-03-09T15:16:32Z
dc.date.available 2012-03-09T15:16:32Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15948
dc.description.abstract V mé bakalářské práci se budu zabývat analýzou jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb ve společnosti NWT a.s. Teoretická část vymezuje problematiku marketingového mixu služeb zpracovanou z odborné literatury a teoretických znalostí nabytých během studia. Dále popisuje SWOT analýzu. V Analytické části je nejprve charakterizována historie a současnost společnosti NWT a.s. a dále jsou provedeny prvky marketingového mixu služeb, které vychází z teoretické části. Současně je vypracována SWOT analýza společnosti. Výsledkem této bakalářské práce je nastínění návrhů a doporučení k efektivnějšímu využívání jednotlivých prvků marketingového mixu služeb, které povedou ke zlepšení služeb v podniku. cs
dc.format 67 s., 7 s. příloh cs
dc.format.extent 2277581 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject služby cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject propagace cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject materiální prostřední cs
dc.subject lidé cs
dc.subject procesy cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject service en
dc.subject marketing service mix en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject promotion en
dc.subject distribution en
dc.subject material area en
dc.subject processes en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza a návrh na zdokonalení marketingového mixu služeb ve společnosti NWT a.s. cs
dc.title.alternative The analysis and proposal for improvement of marketing mix of services in the company NWT a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2011-05-30
dc.description.abstract-translated In my Bachelor thesis I will be focusing on analysing particular instruments of the marketing service mix in NWT a.s. company. Theoretical part specifies problems of marketing service mix elaborated from a classified literature and from a theoretical knowledge I gained during my studies. Furthermore, this part describes the SWOT analysis. In the analytical part, the history and present of NWT a.s. company is characterised and components of marketing service mix, which are based on the theoretical part, are evaluated. Simultaneously, SWOT analysis is elaborated. The result of this Bachelor thesis is to suggest improvements which would lead to more effective use of particular components of marketing service mix, which would then lead to improvements in service provided by the company. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21255
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
němečková_2011_bp.pdf 2.172Mb PDF View/Open
němečková_2011_vp.pdf 117.9Kb PDF View/Open
němečková_2011_op.pdf 789.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account