Výběr a hodnocení dodavatelů firmy Daniferra

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výběr a hodnocení dodavatelů firmy Daniferra

Show simple item record

dc.contributor.advisor Lukoszová, Xénie
dc.contributor.author Jančová, Barbora
dc.date.accessioned 2012-03-09T15:14:01Z
dc.date.available 2012-03-09T15:14:01Z
dc.date.issued 2011-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15943
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je analyzovat výběr a hodnocení dodavatelů a aplikováním těchto poznatků dosáhnout optimalizaci ve výběru a hodnocení. Práce je rozdělená na 2 části. Teoretická část popisuje nákupní marketing se zaměřením na fáze a metody výběru a hodnocení dodavatelů. Praktická část rozebírá analýzu firmy Daniferra a poukazuje na jeji výber a hodnocení dodavetelů. Zároveň navrhuje zlepšení v podobě scoring modelu. cs
dc.format 59 s. cs
dc.format.extent 1308592 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nákupní marketing cs
dc.subject nákupní logistika cs
dc.subject dodavatelsko-odběratelské vztahy cs
dc.subject fáze a metody výběru a hodnocení dodavatelů cs
dc.subject Purchase marketing en
dc.subject purchase logistics en
dc.subject  supplier-buyer relations en
dc.subject stages and methods of selecting and evaluating suppliers en
dc.title Výběr a hodnocení dodavatelů firmy Daniferra cs
dc.title.alternative Choice and Classification of Daniferra Company Supporters en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brichtová, Ludmila
dc.date.accepted 2011-06-13
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to analyze the process of selecting and evaluating suppliers and thereby optimize it. This work is divided into two parts. The theoretical part describes the purchase marketing focused on the marketing phases and methods of selecting and evaluating suppliers. The practical deals with an analysis of the company Daniferra and concentrates on its selection and evaluating suppliers . It also suggests what improvements could be made by introducing the scoring model. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 19916
dc.date.assigned 2010-11-30
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
jančová_2011_bp.pdf 1.247Mb PDF View/Open
jančová_2011_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
jančová_2011_op.pdf 140.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account