Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie

Show full item record

No preview available
Title: Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie
Author: Němcová, Michaela
Advisor: Bílek, Vlastimil
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vývoje nového produktu betonu bez cementu ve firmě ŽPSV, a.s. na základě výrobkových testů a jejich strategie. Cílem práce je nalezení marketingové strategie. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem popsala návrh a vývoj nového výrobku, SWOT analýzu a typy marketingových strategií. V praktické části je představena firma ŽPSV, a.s. a její nový produkt SAB. V této části jsem zpracovala a zhodnotila zvolené marketingové strategie. Na závěr jsem navrhla pro firmu ŽPSV a.s. vhodné marketingové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15920
Date: 2011-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 21125


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
němcová_2011_bp.pdf 8.678Mb PDF View/Open
němcová_2011_vp.pdf 871.9Kb PDF View/Open
němcová_2011_op.pdf 736.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account