Marketingová analýza společnosti JH Nábytek, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová analýza společnosti JH Nábytek, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Dohnalová, Klára
dc.date.accessioned 2012-03-09T10:26:12Z
dc.date.available 2012-03-09T10:26:12Z
dc.date.issued 2011-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15563
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na analýzu firmu JH Nábytek, s.r.o. Mým cílem je lépe pochopit možnosti této firmy, její cílovou skupinu a zjistit její postavení na trhu. Díky tomu bych chtěla navrhnout optimální řešení její komunikace směrem k zákazníkovi. Rozbor se bude skládat z dotazníku, analýzy konkurence a analýzy sekundárních dat firmy. cs
dc.format 62 s. (84 212 znaků) cs
dc.format.extent 1934543 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject analýza firmy cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject cílová skupina spotřebitelů cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject company analysis en
dc.subject questionnaire en
dc.subject target group of consumers en
dc.title Marketingová analýza společnosti JH Nábytek, s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing Analysis of the JH Nábytek s.r.o. Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated This work is focused on making analysis for JH Nábytek company. My target is better un-derstand to possibilities of this company, target group of consumers and find its standing on the market. Because of that I would like to propose an optimal solution to company com-munication towards to consumer. Analysis consists of questionnaire, competition analysis and derived data analysis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18741
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
dohnalová_2011_bp.pdf 1.844Mb PDF View/Open
dohnalová_2011_vp.doc 97.5Kb Microsoft Word View/Open
dohnalová_2011_op.doc 116Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account