Vliv věrnostních programů založených na ekonomických pobídkách na věrnost ke značce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv věrnostních programů založených na ekonomických pobídkách na věrnost ke značce

Show full item record

No preview available
Title: Vliv věrnostních programů založených na ekonomických pobídkách na věrnost ke značce
Author: Špalek, Mojmír
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Předmětem této bakalářské práce je otázka, zda si lze koupit loajalitu zákazníků. A jakou hodnotu má jejich věrnost, pokud je motivována ekonomickými pobídkami. První část práce vymezuje základní začlenění věrnostních a loyalty programů do struktury marketingových komunikací. Současně se věnuje základům brand buildingu. Druhá, praktická část, se věnuje nalezení odpovědi, kde vzniká věrnost a loajalita ke značce a jak tato souvisí s věrnostními programy založenými na ekonomických pobídkách. Výzkumná část práce se pak prostřednictvím konkrétního výzkumu snaží potvrdit v rámci této práce stanovené základní hypotézy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/15462
Date: 2011-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18723


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
špalek_2011_bp.pdf 1.009Mb PDF View/Open
špalek_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
špalek_2011_op.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account