Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace ČS OMV Badín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace ČS OMV Badín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Horváthová, Renáta
dc.date.accessioned 2012-03-09T08:17:29Z
dc.date.available 2012-03-09T08:17:29Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15352
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce bylo zjistit a analyzovat spokojenost zákazníků restaurace ČS OMV Badín prostřednictvím dotazníkového šetření. V teoretické části byly zpracovány informace z oblasti spokojenosti zákazníků a marketingového výzkumu pomocí odborné literatury zabývající se danými oblastmi. Praktická část je zaměřena na konkrétní situaci podniku řešenou marketingovým výzku-mem. Byly zde analyzovány konkrétní údaje získané ve firmě dotazníkovým šetřením. Každý bod dotazníku byl vyhodnocen a v závěru byla firmě navrhnuta opatření, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 67 s. ( 87 629 znaků) cs
dc.format.extent 3744132 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso sk
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject costumer's satisfaction en
dc.subject marketing research en
dc.subject questionnaire inquiry en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků Restaurace ČS OMV Badín cs
dc.title.alternative Analysis of Customer Satisfaction at ČS OMV Badín Restaurant en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Roubalíková, Jana
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated The aim of this Bachelor thesis is to realize and analyze costumer's satisfaction through questionnaire inquiry. The Bachelor thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part elaborates main information about costumer?s satisfaction and marketing research. The practical part focuses on particular situation in company solved by marketing research. In conclusion, solutions and proposals are suggested to strengthen costumer?s satisfaction. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22548
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
horváthová_2011_bp.pdfBlocked 3.570Mb PDF View/Open
horváthová_2011_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
horváthová_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account