Značka v období krize

DSpace Repository

Language: English čeština 

Značka v období krize

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Kocourek, Josef
dc.date.accessioned 2012-03-09T07:09:17Z
dc.date.available 2012-03-09T07:09:17Z
dc.date.issued 2011-04-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/15278
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zkoumáním nákupního chování spotřebitelů v období ekono-mické krize. Speciálně se pak zaměřuje na sortiment značkového oblečení, které je stěžejním obsahem předkládané kvalifikační práce. V teoretické práci je apelováno na správné vymezení všech stěžejních pojmů, jako značka, řízení značky, ekonomická krize a marke-tingový výzkum. V praktické části se diplomová práce zaměřuje na analýzu a interpetaci dat zjištěných z výzkumných sond, realizovaných v období 2008 a 2011. Zkoumá možný posun definovaných atributů v chování spotřebitele a doporučuje závěry vyvozené ze zjiš-těných dat. V projektové části se diplomová práce soustředí na projekt v podobě otevření nového obchodu značkového oblečení v centru Prahy a předkládá argumenty pro jeho rea-lizaci. cs
dc.format 85 s. cs
dc.format.extent 2265529 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject ekonomická krize cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject strategické řízení značky cs
dc.subject Brand en
dc.subject economic crisis en
dc.subject marketing communications en
dc.subject strategic brand management en
dc.title Značka v období krize cs
dc.title.alternative Brand in the Economic Crisis en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with consumer behaviour during the economic crisis. It is espe-cially focused on brand clothes as the main part of the thesis. The theoretical part of the thesis determines the fundamental keywords and terms such as brand, brand management, economic crisis and marketing research. The practical part of the thesis focuses on the analysis and interpretation of data gained from the researches that were realized during the years 2008 and 2011. It examines possible changes in consumer behaviour and suggests conclusions based on obtained data. The project part is focused on realisation of the special event ? the opening of a new brand clothes store in Prague. In this part the thesis gives arguments to support the implementa-tion. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18536
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kocourek_2011_dp.pdf 2.160Mb PDF View/Open
kocourek_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
kocourek_2011_op.doc 283Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account