Projekt marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Mišáková, Petra
dc.date.accessioned 2012-03-09T03:15:38Z
dc.date.available 2012-03-09T03:15:38Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14974
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s. Nejprve je zpracována literární rešerše na téma marketingová komunikace, v níž je čerpáno z české i zahraniční literatury na zadané téma. Teoretická část slouží jako východisko ke zpracování části analytické, kde je provedena analýza PESTE a analýza SWOT, která je zaměřená na marketingovou komunikaci ve společnosti. V analytické části jsou také popsány základní charakteristiky společnosti včetně produktového portfolia. V projektové části je řešený projekt týkající se reklamy, posílení image společnosti u široké veřejnosti a návrhy na zdokonalení marketingové komunikace ve společnosti vyplývající z analytické části. V závěru projektové části je zpracována podrobná nákladová a riziková analýza. cs
dc.format 97 s. (117 253 znaků) cs
dc.format.extent 1770765 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.subject personal selling en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt marketingové komunikace ve společnosti Iveco Czech Republic, a.s. cs
dc.title.alternative Project of marketing communication in the company Iveco Czech Republic, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Jaromír
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated This thesis deals with marketing communications company Iveco Czech Republic, a.s. First prepared a literature review on the topic of marketing communication in which it is drawn from the czech and foreign literature on a given topic. The theoretical part is used as the basis for the analytical process, where PESTE analysis and SWOT analysis which focuses on marketing communications in company. The analytical section also describes the basic characteristics of company, including the product portfolio. The project is part of the project on advertising, reinforcing the company's image among the general public, and suggestions for improvement of marketing communication in company, resulting from the analytical part. At the end of the project is preparing detailed cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21228
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
mišáková_2011_dp.pdf 1.688Mb PDF View/Open
mišáková_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
mišáková_2011_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account