Senioři jako cílová skupina na Internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Senioři jako cílová skupina na Internetu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Chrobák, Karel
dc.date.accessioned 2012-03-09T03:13:18Z
dc.date.available 2012-03-09T03:13:18Z
dc.date.issued 2011-09-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14971
dc.description.abstract Předmětem magisterské práce "Senioři jako cílová skupina na Internetu", je návrh tvorby komerčně orientované webové prezentace určené pro cílovou skupinu 50+. Práce se skládá ze tří částí. První část je věnována obecné charakteristice cílové skupiny. Ve druhé, praktické části, je provedena analýza současné konkurence. Použit byl Porterův 5ti fakto-rový model doplněný benchmarkingem. Na jejich základě je navržen komunikační mix budoucího portálu. Obsahem třetí části je návrh projektu tvorby webového portálu. cs
dc.format 73 s. cs
dc.format.extent 850290 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Senioři cs
dc.subject webový portál cs
dc.subject Internet cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject Seniors en
dc.subject web portal en
dc.subject Internet en
dc.subject benchmarking en
dc.title Senioři jako cílová skupina na Internetu cs
dc.title.alternative Seniors as a Target Group on the Internet en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2011-10-11
dc.description.abstract-translated The subject of this master's thesis, called "Seniors as a target group on the Internet", is drafting a design of commercially-oriented website targeting the 50+ focus group. The work consists of three parts. The first part provides general characteristic of the focus group. The second, practical part analyses current competition. The Porter 5-factor model complemented by benchmarking was used. Based on it communication mix for the future portal is designed. The third part of this work contains a draft of a web portal creation pro-ject. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18527
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
chrobák_2011_dp.pdf 830.3Kb PDF View/Open
chrobák_2011_op.doc 123Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account