Projekt marketingové komunikace společnosti XY, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti XY, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Štalmachová, Hana
dc.date.accessioned 2012-03-09T02:21:44Z
dc.date.available 2012-03-09T02:21:44Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14880
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti XY a na základě definovaných výhod a nedostatků předkládá návrh projektu. Hlavním důvodem pro zvolení tohoto tématu, byla potřeba zdokonalit současnou úroveň marketingových aktivit. Cílem je co nejvíce eliminovat definované nedostatky, přispět tak ke zvýšení povědomí o firmě a upevnit pozici na trhu. Práce bude sloužit pro interní účely společnosti. V první části jsou stručně charakterizovány teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a teoretická východiska pro plán marketingové komunikace. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní prostředí firmy. Na základě všech získaných poznatků a analýz je sestaven projekt marketingové komunikace, v jehož závěru je zpracována také nákladová analýza a přehled eventuálních rizik s jejich možnou eliminací. cs
dc.format 93 s. cs
dc.format.extent 1147379 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject PEST a SWOT analýza cs
dc.subject projekt marketingové komunikace cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication plan en
dc.subject PEST and SWOT analysis en
dc.subject project marketing communications en
dc.title Projekt marketingové komunikace společnosti XY, a.s. cs
dc.title.alternative Project Marketing Communications XY, Inc. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Malovaný, Jaromír
dc.date.accepted 2011-06-02
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the current state of marketing communication XY, and based on defined benefits and drawbacks to submit project proposals. The main reason for choosing this theme was the need to improve the current level of marketing activities. The aim is to eliminate as many weaknesses as defined, helping to raise awareness about the company and strengthen our position in the market. The work will be used for internal company purposes. The first part briefly described the theoretical knowledge of marketing communications and theoretical basis for marketing communication plan. The practical part analyzes the external and internal environment of the company. On the basis of lessons learned and project analysis consists of marketing communications at its end is also prepared cost analysis and review of potential risks to their possible elimination. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21974
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
štalmachová_2011_dp.pdfBlocked 1.094Mb PDF View/Open
štalmachová_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
štalmachová_2011_op.pdf 419.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account