Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Hovězáková, Barbora
dc.date.accessioned 2012-03-09T02:00:10Z
dc.date.available 2012-03-09T02:00:10Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14850
dc.description.abstract Customer relationship management je proces shromažďování, zpracování a využití informací o zákaznících firmy. Umožňuje tak poznat, pochopit a předvídat potřeby, přání a nákupní zvyklosti zákazníků a podporuje oboustrannou komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky. Klient je nejdůležitějším částí, a pokud mu nemá postačující péči a pozornost, odchází ke konkurenci. Komunikace zajišťuje fungování mezi zákazníkem a společností. Firma, která chce být nejlepší na trhu, by měla CRM začlenit do svých aktivit. Analyzovanou společností je Manex & Co a.s. cs
dc.format 55 s. cs
dc.format.extent 2063967 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Customer Relationship Management cs
dc.subject CRM cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject analýza cs
dc.subject databáze cs
dc.subject informace cs
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject CRM en
dc.subject Competitive Advantage en
dc.subject Employees en
dc.title Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a.s. cs
dc.title.alternative Customer Relationship Management as a Competitive Advantage the Company MANEX and Co. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Harantová, Lenka
dc.date.accepted 2011-06-06
dc.description.abstract-translated Customer relationship management is the process of collecting and using information about customer. Allows you to know, understand and anticipace the needs, wants and buying habits of customers and promotes communication between company and customers. Client is the most important part, and if he does not have adequate care and attention, then the customer goes to the competition. The operation between the customer and provide communication. Company that wants to be the best on the market should incorporate CRM into their activities. Company, which is analyzed is Manex & Co a.s. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22244
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
hovězáková_2011_bp.pdfBlocked 1.968Mb PDF View/Open
hovězáková_2011_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
hovězáková_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account