Sběrnice typu CAN a její použití v automobilové technice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Úředníček, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Vingárek, Aleš
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-09T01:24:19Z |
|
dc.date.available |
2012-03-09T01:24:19Z |
|
dc.date.issued |
2011-06-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14817
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá obecným popisem průmyslových sběrnic, převážně pak sběrnicí CAN, která je nejčastěji využívaná ke komunikaci mezi řídícími jednotkami moderních vozidel. V další části jsou popsány hardwarové prostředky řídících jednotek těchto vozidel. Závěr teoretické části je věnován metodologii a problematice moderní automobilové diagnostiky elektronických systémů. Praktická část blíže uvádí použité diagnostické prostředky, simulaci závad na sběrnici CAN a jejich vyhodnocení pomocí osciloskopu. |
cs |
dc.format |
63 s. |
cs |
dc.format.extent |
2174632 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
distributed control
|
en |
dc.subject |
fieldbus
|
en |
dc.subject |
CAN
|
en |
dc.subject |
control unit
|
en |
dc.subject |
automotive diagnosis
|
en |
dc.subject |
oscilloscope
|
en |
dc.subject |
distribuované řízení
|
cs |
dc.subject |
průmyslová sběrnice
|
cs |
dc.subject |
CAN
|
cs |
dc.subject |
řídící jednotka
|
cs |
dc.subject |
automobilová diagnostika
|
cs |
dc.subject |
osciloskop
|
cs |
dc.title |
Sběrnice typu CAN a její použití v automobilové technice |
cs |
dc.title.alternative |
CAN Bus and its application in automotive technology |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašek, Roman |
|
dc.date.accepted |
2011-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is concerned with general description of industrial fieldbuses, mostly with fieldbus CAN which is most often used for communication between control units of modern vehicles. Hardware means of the control units of these vehicles are described in the next part. The end of the theoretical part is devoted to methodology and problems of modern automobile dagnosis of electronic systems. The practical part features used diagnostic means, simulation of defects on the fieldbus CAN and their assessment with the aid of oscilloscope. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/90
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information and Control Technologies |
en |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační a řídicí technologie |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
21406
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account