Analýza využití nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Analýza využití nástrojů demarketingu v cestovním ruchu v České republice
Author: Vágnerová, Markéta
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem práce je zmapovat demarketingové aktivity, které se pojí s odvětvím cestovního ruchu na území České republiky, aby i ostatní objekty cestovního ruchu měly přehled o možnostech snižování nechtěné poptávky. Práce je dělena do dvou částí. V první části se věnuji teoretickým poznatkům z oblasti marketingových nástrojů cestovního ruchu a demarketingových aktivit. V druhé části analyzuji trh cestovního ruchu v České republice a popisuji jednotlivé případy demarketingových akcí. V závěru práce hodnotím tyto akce podle nástrojů a účinnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14349
Date: 2010-05-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 16972


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vágnerová_2010_bp.pdf 709.3Kb PDF View/Open
vágnerová_2010_vp.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open
vágnerová_2010_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account