Analýza pozice značky ÖLFLEX společnosti Lapp Group na trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza pozice značky ÖLFLEX společnosti Lapp Group na trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Karasová, Olga
dc.date.accessioned 2010-07-20T14:27:19Z
dc.date.available 2010-07-20T14:27:19Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14345
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení pro upevnění pozice značky ÖLFLEX spo-lečnosti Lapp Group na trhu. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny, které definují co to značka je, její význam a vlastnosti. Je zde věnována pozornost vnímání značky v prostředí průmyslových trhů a rozlišení těchto trhů od trhů spotřebitelských. Praktická část představuje skupinu Lapp a její produktovou značku ÖLFLEX. Dále analy-zuje postavení značky na trhu a na základě dat získaných z této analýzy jsou navrhnuta řešení k posílení její pozice na trhu. Závěrem této práce je její kompletní shrnutí. cs
dc.format 67 s., 7 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3772281 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject identita značky cs
dc.subject positioning cs
dc.subject analýza značky cs
dc.subject B2B cs
dc.subject trh cs
dc.subject elektro-technika cs
dc.subject kabely cs
dc.subject vodiče cs
dc.subject Brand name en
dc.subject value of the brand en
dc.subject brand identity en
dc.subject positioning en
dc.subject brand analyse en
dc.subject B2B en
dc.subject market en
dc.subject electrical engineering en
dc.subject cables en
dc.subject conductors en
dc.title Analýza pozice značky ÖLFLEX společnosti Lapp Group na trhu cs
dc.title.alternative Lapp Group's brand name ÖLFLEX market position analysis en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Baroš, Jiří
dc.date.accepted 2010-06-08
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor study is to propose solution how to strenghten the position of the Lapp Grup's brand name ÖLFLEX on the market. In theoretic part is given summary of the literature, talking about brand, its meaning and feature. Special attention is paid to per-ception of the brand on the industrial markets well as to the distinction between industrial and ultimate markets. Practical part introduces company Lapp Group and their brand name ÖLFLEX. Based on the questionnairy action analyses then the place of ÖLFLEX on the market and propose the steps how to strenghten this positionon and market impact. The conclusion brings the summary of my bachelor study. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 16995
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
karasová_2010_bp.pdf 3.597Mb PDF View/Open
karasová_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
karasová_2010_op.zip 19.72Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account