dc.contributor.advisor |
Hrazdilová Bočková, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Brožková, Darja
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T07:11:58Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T07:11:58Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14207
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce Projekt optimalizace CRM ve firmě KROK CZ, v.o.s. Hranice se zabývá optimalizací současného řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část je zaměřena na CRM, jeho implementaci, aplikaci a optimalizaci. Podkladem pro projektovou část diplomové práce jsou provedené analýzy, především analýza současného řízení vztahu se zákazníky ve společnosti. Na základě provedených analýz je společnost schopna určit, zda dokáže čelit konkurenci s možnostmi, kterými disponuje, nebo zda musí svou podnikatelskou strategii změnit nebo učinit opatření pro její zlepšení. Budování vztahu se zákazníky a jeho udržení je pro tuto společnost podstatné, proto se v závěru práce věnuji vytvoření projektu optimalizace. |
cs |
dc.format |
88 s., 4 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2441641 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
optimalization
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.title |
Projekt optimalizace CRM ve firmě KROK CZ, v.o.s. Hranice |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of Optimalization CRM in The Firma KROK CZ, v.o.s. Hranice |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hurta, Josef |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master Theses The Project of Optimalization CRM in The Firm KROK CZ, v.o.s. Hranice deal with optimalization contemporary proceedings with customers relations. The theoretical part is focused on CRM, implementation, application and optimalization. The practical part is based on analyses which were made, especially analyse of contemporary proceedings with customers in the company. The company is able to find out, if it is possible to face the competition with the possibilities they have, or if they have to change their entrepreneurial strategy or make some steps for its improvement. Building customers relations and its maintain is very necessary for this company. That is the reason why I make the project of optimalization at the end of The Master Theses. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
16187
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
B |
|