Analýza struktury odběratelů ve firmě Moraprim s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza struktury odběratelů ve firmě Moraprim s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dobeš, Kamil
dc.contributor.author Semerádová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-20T06:43:30Z
dc.date.available 2010-07-20T06:43:30Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/14145
dc.description.abstract Bakalářská práce analyzuje strukturu odběratelů firmy Moraprim s.r.o. a uvádí doporučení pro zlepšení odběratelských vztahů. V teoretické části jsou v několika kapitolách objasněny podstatné pojmy, které souvisí s analýzou odběratelských vztahů, segmentací trhu, postavením firmy na trhu i s konkurencí. V praktické části je podrobně vyhodnocen dotazník, následně na to provedena jako analýza Porterův model pěti sil, v němž se znázorňují všechny vnější vlivy na firmu. Praktická část je zakončena doporučením pro firmu. cs
dc.format 71 s., 10 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2386852 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnik cs
dc.subject B2B trh cs
dc.subject B2C trh cs
dc.subject dodavatelsko odběratelské vztahy cs
dc.subject odběratelé cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject company en
dc.subject B2B market en
dc.subject B2C market en
dc.subject supplier - customer relationship en
dc.subject customers en
dc.subject competition en
dc.title Analýza struktury odběratelů ve firmě Moraprim s.r.o. cs
dc.title.alternative The analysis of the structure of customers Moraprim s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dohnalová, Zuzana
dc.date.accepted 2010-06-09
dc.description.abstract-translated My bachelor work analyses the structure of cutomers of company Moraprim s.r.o. and gives some recommandations for better customer relationship. In the theory basic concepts are cleared up in a few chapter, which deals with analysis of customer relationship, market segmentation, status on the market a also deals with compe-tition. In the practical part lists of questions are evaluated in detail. In the following like analysis I implemented Porter's five forces model for company, in which is demonstrated all outside influence for company. Practical part is finished with recommandations for company. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 17011
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
semerádová_2010_bp.pdf 2.276Mb PDF View/Open
semerádová_2010_vp.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open
semerádová_2010_op.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account