Marketingové komunikace Kulturního centra Pardubice v kontextu kulturní politiky města

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Kulturního centra Pardubice v kontextu kulturní politiky města

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace Kulturního centra Pardubice v kontextu kulturní politiky města
Author: Vojířová, Romana
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Cílem předkládané práce je analýza marketingových komunikací Kulturního centra Pardubice a jeho vztah ke klíčovému garantu v oblasti kulturní politiky města - Magistrátu města Pardubic. Kulturní centrum Pardubice jsem si zvolila proto, že jeho činnost dobře znám a na poli produkce v oblasti kultury v Pardubickém regionu se pohybuji již mnoho let. V oblasti kultury jsem pracovala jak pro soukromé organizace či společnosti, tak i pro státní správu a samosprávu. Jako soukromý subjekt jsem na Pardubicku pořádala nejrůznější kulturní akce a programy, z druhé strany jsem pak zasedala v několika komisích, které přidělovaly dotace a granty nejrůznějším subjektům ať už soukromým nebo státním. V současné době pracuji jako ředitelka příspěvkové organizace v oblasti kultury. S působením jednotlivých organizací i společností na trhu kultury jsem tedy velice dobře obeznámena. Klíčovým přístupem v předkládané práci bude vlastní rozbor marketingových komunikací Kulturního centra Pardubice a návrh ročního plánu marketingových komuni-kací Kulturního centra jako celku ve vztahu k Magistrátu města Pardubic.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14112
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 17091


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vojířová_2010_dp.pdf 1.803Mb PDF View/Open
vojířová_2010_vp.pdf 51.38Kb PDF View/Open
vojířová_2010_op.pdf 63.90Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account