Optimalizace nákupních procesů s využitím elektronických aukcí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace nákupních procesů s využitím elektronických aukcí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čujan, Zdeněk
dc.contributor.author Šanda, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-20T04:46:51Z
dc.date.available 2010-07-20T04:46:51Z
dc.date.issued 2010-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13926
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je problematika firemních nákupních procesů. Cílem práce je posouzení využití elektronických aukcí na optimalizaci firemních nákupních procesů. Elektronické aukce (e-aukce) jsou fenoménem posledních let. Největší klad e-aukcí spočívá zejména v tom, že zvyšují způsobilost nákupních týmů při řešení problematiky efektivity nákupu - výběr správného dodavatele. V dnešní době, kdy hýbe světem světová ekonomická krize, je jednou z podmínek úspěšnosti firmy úspora nákladů. E-aukce jsou právě tím trendovým nástrojem, který dokáže šetřit náklady při nákupu zboží a služeb. Tato práce se v teoretické části věnuje kromě obecného úvodu do problematiky nákupu, strategií nákupu, nákupnímu marketingu, výběru a hodnocení dodavatelů. V praktické části převádí teoretické poznatky do praxe v oblastech, které byly vybrány k optimalizaci. cs
dc.format 52 s. cs
dc.format.extent 1776317 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject e-aukce cs
dc.subject nákup cs
dc.subject nákupní strategie cs
dc.subject nákupní marketing cs
dc.subject hodnocení dodavatelů cs
dc.subject e-auction en
dc.subject purchase en
dc.subject purchase strategy en
dc.subject purchase in marketing en
dc.subject vendor rating en
dc.title Optimalizace nákupních procesů s využitím elektronických aukcí cs
dc.title.alternative Optimalization of purchase processes with utilization of electonical auctions en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukoszová, Xénie
dc.date.accepted 2010-06-09
dc.description.abstract-translated The subject of this thesis is the issue of corporate purchasing processes. This thesis aims to assess the use of electronic auctions on the optimization of corporate purchasing processes. Electronic auction (e-auctions) are a phenomenon of recent years. The biggest example is e-auctions in particular that the increasing purchasing capacity of teams to address issues of effectiveness purchase - choose the right supplier. Today, the world moves the world economic crisis, is one of the conditions of success of the company cost savings. E-auctions are very trendy this tool to save costs when purchasing goods and services. This work is in addition to the theoretical part deals with a general introduction to buying, purchasing strategies, purchasing marketing, selecting and evaluating suppliers. The practical part translates theoretical knowledge into practice in areas that were selected for optimization. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 15523
dc.date.assigned 2010-02-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
šanda_2010_bp.pdfBlocked 1.694Mb PDF View/Open
šanda_2010_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
šanda_2010_op.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account