Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vysekalová, Jitka
dc.contributor.author Hudcová, Alena
dc.date.accessioned 2010-07-20T02:11:05Z
dc.date.available 2010-07-20T02:11:05Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13644
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání reklamních sdělení značky Kofola u studentů vysoké školy. Odpověď na tento problém budu řešit pomocí výzkumu formou focus group. V první části práce se budu věnovat teorii a historii reklamy a značek. Také bude první část obsahovat popis reklam Kofoly, kterých se výzkum týká. V praktické části se budu věnovat samotnému výzkumu, rozborem přípravy, výsledkem a nakonec i rozboru výsledků výzkumu. cs
dc.format 52 s. cs
dc.format.extent 947160 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kofola cs
dc.subject reklama cs
dc.subject značka cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject vnímání cs
dc.subject názor cs
dc.subject Kofola en
dc.subject advertisement en
dc.subject brand en
dc.subject communication en
dc.subject perception en
dc.subject opinion en
dc.title Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny cs
dc.title.alternative Perception of the brand Kofola advertisment messages by selected target group en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2010-05-27
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the perception of the advertisement messages of the brand Kofola by students of a university. The answer to this problem will be addressed through a focus group research. In the first part, I will examine the theory and history of advertising and brands. Also, the first part shall contain a description of Kofola's advertisements re-lated to the research. In the practical part, I will devote myself to the research as such, analysis of the preparation, and ultimately to the analyses of the result of the research. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13617
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hudcová_2010_bp.pdf 924.9Kb PDF View/Open
hudcová_2010_vp.pdf 50.61Kb PDF View/Open
hudcová_2010_op.pdf 53.45Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account