Návrh komunikační strategie pro firmu ZP Fashion

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie pro firmu ZP Fashion

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Francová, Pavla
dc.date.accessioned 2010-07-20T01:36:13Z
dc.date.available 2010-07-20T01:36:13Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13565
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navrhnout novou komunikační strategii pro firmu ZP Fashion, která se zabývá prodejem metrového textilu. Komunikační strategie bude vycházet z výseldků několika analýz, které jsou potřebné k uskutečnění hlavního cíle této práce. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů v oblasti marketingové komunikace, konkurence a marketingového výzkumu. Základem této části je literární rešerše. V praktické části je představena firma a její současné formy komunikace. Dále v této části naleznete analýzu konkurence a výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno v rámci zjištění preferencí zákazníků. Projektová část je tvořena samotnými návrhy na efektivnější komunikaci. cs
dc.format 75 s. cs
dc.format.extent 767772 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication strategy en
dc.subject questionnaire en
dc.title Návrh komunikační strategie pro firmu ZP Fashion cs
dc.title.alternative Communication strategy for ZP Fashion en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is that the communication strategy will be proposed for the ZP Fashion company which focuses on selling materials and textiles. The proposal will be made on the basis of the results from three analyses - competition analysis, communication analysis and questionnaire. The theoretical part deals with the basic concepts in the areas of marketing communication, competition and marketing research. A literature retrieval serves as the basis of this diploma thesis. In the practical part one can find the introduction of the company and its communication activities, furthermore, there is the competition analysis and the results of the questionnaire. The project part includes the proposal of the new communication strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13721
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
francová_2010_dp.pdf 749.7Kb PDF View/Open
francová_2010_vp.pdf 55.37Kb PDF View/Open
francová_2010_op.pdf 60.87Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account