Vliv rebrandingu na image společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv rebrandingu na image společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Gödelová, Gabriela
dc.date.accessioned 2010-07-20T01:15:06Z
dc.date.available 2010-07-20T01:15:06Z
dc.date.issued 2010-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/13517
dc.description.abstract Vhodně realizovaným brandingem lze posílit dobrou pověst i zvýšit loajalitu. Tato práce věnuje pozornost rebrandingu jednoho ze sportovních center městské obchodní společnosti Sportovní a rekreační zařízení města Ostravy. V metodologické části jsou s ohledem na jejich vliv na image poskytovatele služby vymezeny pojmy služby, corporate identity, corporate design, značka a komunikační strategie. Pozornost je věnována také teoretickým východiskům pro zpracování obsahové mediální analýzy a projektu primárního marketingového výzkumu, věnovaného právě analýze image v souvislosti s provedeným rebrandingem. Praktická část definuje postupy a přináší výsledky z provedených šetření - potvrzení stanovených hypotéz o nízké znalosti a potřebě využití nového brandu Vodní svět SAREZA a preferenčním užívání starých názvů médii. V závěru práce jsou definovány základní opatření pro další komunikační strategii firmy. cs
dc.format 61 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4872137 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject Corporate Identity cs
dc.subject Corporate design cs
dc.subject značka cs
dc.subject image cs
dc.subject rebranding cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject obsahová mediální analýza cs
dc.subject polaritní profil cs
dc.subject service marketing en
dc.subject service marketing mix en
dc.subject communication strategy en
dc.subject Corporate Identity en
dc.subject Corporate Design en
dc.subject brand en
dc.subject image en
dc.subject rebranding en
dc.subject marketing research en
dc.subject contentual media analysis en
dc.subject polarity profile en
dc.title Vliv rebrandingu na image společnosti cs
dc.title.alternative The impact of rebranding on the company's image en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrachovec, Radek
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated Properly realized rebranding can intensify the company credit and increase the loyalty. This work focuses on rebranding of one of the sport centres of the city commercial company "Sportovní a rekreační zařízení města Ostravy, limited company". In methodic part the terms like: services, Corporate Identity, Corporate Design Brand and Communication Strategy are determinated with begard to their effect on the image of the service provider. The attention is also paid to the potential resources for the proces sof contentual media analysis and primary marketing research project, dedicated to the image analysis in the context of the rebranding performed. Practical part of this paper defines the processes and brings the results of the investigation performed - confirmation of the defined hypotheses about low level knowledge and need to use new brand Vodní svět SAREZA and preferential use of old titles by the media. At the close of the paper the basic measures for following communicational company strategy are defined. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13658
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
gödelová_2010_bp.pdf 4.646Mb PDF View/Open
gödelová_2010_vp.pdf 54.17Kb PDF View/Open
gödelová_2010_op.pdf 51.86Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account